Verzenden & retourneren

Wat zijn de verzendkosten?
- Voor Nederland. België en Duitsland gratis verzending boven de € 40,--
- Bij bestelling onder de € 40,-- zijn de verzendkosten voor Nederland € 6,95 (incl. btw) per bestelling;
- Bij bestelling onder de € 40,-- zijn de verzendkosten voor België en Duitsland € 6,95 (incl. btw) per       bestelling

- Voor zakelijke klanten gelden afwijkende tarieven, deze worden in overleg bepaald afhankelijk van de     wijze van vervoer

Met welke partij verzenden jullie?
Wij werken samen met PostNL én DHL

Verder verzorgen wij ook transport per vrachtauto en bestelbus. Ook voor spoedbestellingen kunt u op ons rekenen.

Waar leveren jullie?
Wij leveren onze producten in heel Nederland & België, ook Duitsland is mogelijk hiervoor gelieve eerst met ons te overleggen zodat wij het beste tarief kunnen overleggen.


Wat is de levertijd?
Als u uw bestelling op een werkdag vóór 15.00 uur plaatst heeft u het binnen 1 á 2 werkdagen al in huis. Uiteraard mits het product op voorraad is. 

Leveren jullie ook buiten Nederland, België en Duitsland?
Levering naar andere landen is mogelijk. Neemt u hiervoor contact met ons op via: [email protected].

RETOUREN

Retourrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking, aan de ondernemer geretourneerd mogen worden. Foodproducten mogen alleen ONGEOPEND retour. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Hoe stuur ik ontvangen producten terug? 
Bestelde producten die u terug wil sturen kunt u verzenden naar ons adres: Putstraat 7, 6417 GM Heerlen. De pakbon en het retourformulier moeten altijd mee gestuurd worden anders kan uw retour niet in behandeling worden genomen. U kunt hier het retourformulier downloaden.

Als u een product retour stuurt krijgt u geen vervangend artikel. Een nieuw product kunt u via de webwinkel opnieuw bestellen. Indien u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn dan voor Amesi. Schade aan ontvangen artikelen kunt u binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail: [email protected].

Downloads
U kunt hier het retourformulier downloaden en een overzicht van de Wettelijke bepalingen m.b.t. Retouren n.a.v. aankoop op afstand.
Retourformulier
Samenvatting Wettelijke bepalingen Retouren Aankoop op Afstand


KLACHTENPROCEDURE


Mocht u in het uitzonderlijke geval toch een klacht hebben, dan kunt u dit eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x